...

Jag tror inte jag kommer blogga på ett tag.
Från och med nu ska jag skriva det jag behöver i en bok.
Jag hittar snart motivationen igen, kanske.
Take care


You tell me
maddies

SKRIV DÅ FÖR FAAAAN

2008-08-24 @ 18:10:25
URL: http://maddiesbl.blogg.se/
Amanda

Hej! Synd att du inte bloggar nu. Hoppas du loggar in och ser dether meddelandet iallfall. Jag undrare ifall du kan lemna ut anvendarnamn och losenord till Jennys blogg? Saknar den so otroligt mkt och vill veta hur hon har det nu. Take care!

2008-08-29 @ 20:44:51
Rebecca

Har Jenny slutat med bloggen som hon hade?

2008-09-06 @ 15:53:48
Josephine

Hej!

Jag undrar om jag skulle kunna få lösenordet till jennys blogg, om hon vill ge ut det?

Du kan ju maila mig isåfall :)

mvh josephine

2008-09-06 @ 23:28:30
HELMUT

börjabloggabörjabloggabörjabloggabörjablogga

börjabloggabörjabloggabörjabloggabörjablogga

börjabloggabörjabloggabörjabloggabörjablogga

börjabloggabörjabloggabörjabloggabörjablogga

börjabloggabörjabloggabörjabloggabörjablogga

börjabloggabörjabloggabörjabloggabörjablogga



IGEN! jag gillar den (även om det är lite emoläsning)

2008-09-10 @ 21:53:18

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0