Blow my mind

Jag har officiellt tagit jullov idag. Det funkar inte längre. Synapserna i hjärnan kopplar inte.
Som jag tidigare nämnt var det matte E nationella idag. Fyra timmar från halv nio satt vi. Jag gav allt och förhoppningsvis ger det ett bra resultat. Dock var det verkligen ALLT som försvann. Provet sög musten ur mig och allt var så intensivt. Tydligen hade både Carran och jag tagit en "rast" vid samma tid på provet. Ni vet när man bara sitter i provsalen, gör inte ett skit och kollar bara på alla andra som är helt inne i sig själva. Det är ganska underhållande faktiskt.
När provet var slut hade kemin redan börjat, men vi var tvungna att ha krubb, så vi tog del av skolans julbord. Mitt enda i år. Det var en besvikelse. Dock ingen överraskning.
Kemin spårade på sitt sätt. Ingenting gjordes och alla som gjort nationella på morgonen verkade mest helt borta och fulla i skratt. Svenskan därpå var väl inte så mycket bättre. Vi fick en skrivuppgift på tre frågor om boken vi nyss läst. Minns ni att jag sa att jag inte hade något kvar att ge? Jag blev tvungen att samla ihop de sista sista sista krafterna och ordbajsade på som Birre brukar gilla. Vi får se vad det leder till.

Sen gick Carro och jag hem till henne. Vi skulle plugga kemi. Det var nu det hände. Jag tog mitt jullov. Jag ORKADE inte. Det känns seriöst som jag nästan gått in i väggen. Fast jag är lite för glad tror jag. Jag skrattade mest på eftermiddagen. Väldigt mycket faktiskt. Och så kände jag mig totalt tom i skallen, så bajs på skolan som sugit mina krafter ur mig.

Vi åkte och gick på SatsCorePuls. Instruktören var besviken för att vi inte köpt nya skor som vi lovat. Och jag upptäckte att även dessa träningsbrallor var genomskinliga när man böjde sig ned, huuuuurrra.

Imorgon är det kemiprov, hafgjhagfyeagfje, och sen är det kompletteringseftermiddag så jag ska in till stan och köpa det sista inför Sri Lanka och göra samhällsuppgiften. Yey. Sen ska jag packa som jag btw inte börjat med än, chilla hemma, och därefter blir det julbodypump.

På fredag åker vi, iiiiiiiiih, sprallig.

(Jag kom på att jag inte laddat upp mina bilder från klassfesten förrförra veckan. Håll ut, de kommer imorgon! Måste ändå tömma kameran innan Sri Lanka)

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0