Don't let me be the last to know

Helgen:
Fredagen spenderades med kemiboken och matteplugg. På kvällen var det Idol-final som jag självklart kollade på. Dock vet jag inte om jag håller med om att Kevin skulle vinna, men det är inget jag orkar lägga energi på. Förresten lät vinnarlåten som "Sometimes when we touch."
Lördagen bjöd på SatsCorePuls med Carro. Vi dog. Instruktören sa att hon behövde såna som vi på passen som gav allt och därmed peppade upp resten av gruppen. Det var smickrande. Sen åkte jag hem och pluggade (suck) och på kvällen var det middag hos Clara som fyllde 19. Det var jättemysigt. Herregud, jag hade ju inte träffat henne och Amalia på över ett år. Dock kunde jag inte följa med på krogen efteråt (fuck skolan), men vi bestämde att dra ut alla tre plus Maddies någon gång nästa termin. Längtar!
Och idag har jag pluggat, slingat håret (hejdå fula utväxten) och spinnat ut stressen.

Förlåt för världens tråkigaste inlägg, men jag är så himla hungrig.
På fredag åker vi, måste packa måste packa måste packa.
Tjiiiii


You tell me
kukis

23599921.jpg" rel="nofollow">http://mogis.se/images/2008/dsc0357723599921.jpg





=o du??

2008-12-15 @ 00:37:11

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0