Snark

Hej.
Jag tror att all självdisciplin och ork försvann i samma stund jag bestämde mig för att ha jullov igår.
Kemiprovet idag kändes ganska bra. Syster och jag skulle vaccinera oss idag, så vi gled in till stan efter det.
Jag köpte lussebullar till lunch i Slussen och uträttade sedan några ärenden (oj, vad vuxet det lät.)
Hela eftermiddagen har jag haft hemma. En eftermiddag som borde ägnats åt packning och planering. Jag har inte gjort ett smack. Jag orkar inte. I stället har jag pysslat med min nya kalender, fyllt i födelsedagar och andra viktiga datum. Jag har helt enkelt inte gjort någonting.
Imorgon är sista dagen i skolan. Den kommer vara chill.
Farmor ringde och frågade om jag har resfeber. Jag vet inte.
Jag har liksom inte fattat att vi ska åka riktigt. Är det resfeber då?

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0