The trouble comes when I have to jump

Det finns många anledningar till att slaviskt följa Grey's Anatomy.
En av dem är för att man inser så mycket.
Det spelar ingen roll om det är något man redan vet.
Det spelar faktiskt ingen roll.
För det är sånt man med jämna mellanrum glömmer bort.
Sånt som hamnar någonstans i bakhuvudet i ett suddigt hörn.
Sånt som man inte hinner tänka på när omgivningen är så intensiv.
Sånt som inte borde glömmas bort.
Sånt som vi borde bli påminda om varje dag.
Ikväll sa de något bra igen.
Något som fick mig att åter inse hur mycket jag borde ändra perspektiv på saker och ting.
Livet är det mest ömtåliga, flyktiga och oförutsägbara som finns.


You tell me
Mira

emma! skriv till min mail eller nåt [email protected] så ska du få nåt annat :)

2008-12-03 @ 23:11:09
URL: http://wrestlers.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0