Dreamer

Det är intressant att se hur läsarantalet bara sjunker för var dag som går. Det är mitt fel. Statistiken lär väl ligga på minus när jag kommer hem igen om mer än en månad. Japp, ni hörde rätt. Jag sitter på båten mot Finland ikväll vilket betyder blogguppehåll mellan 7/7-10/8.

För övrigt har min syster och jag spenderat dagen med älskade mormor som tillhör raggmunkseliten. Jag förstår inte vad hennes hemlighet är till de där delikata godbitarna. Jenny har varit en sväng över med min rosa ögonsten. Kameran. På den finns det massa bilder från "100 år av gemenskap"-festen. De får ni kanske ta del av senare. När jag är hemma igen ni vet. Och så har jag en hel del underbara bilder som blygsamt togs under kvällen hos Emmy. De flesta är på Elias som hjular. Correction: rullar. Hade lovat mig själv att gå ut och springa idag, men vädret tillåter inte. Det är juli, 10 grader och ösregn. Vem är taggad? Inte jag. Men jag lovar att om vädret är bra imorgon när vi kommer fram ska jag ge mig ut och springa. Som jag längtar. Nä, nu blir det att ta ett stort kliv in i duschen och tvätta ur inpackningen som förhoppningsvis gnagt sig in i varenda litet hårstrå och reparerat varenda liten kluven hårtopp under de här ca 24 timmarna den varit i. Så. Gråt inte för mycket nu. Farväl, mina vänner. På återseende.

You tell me
maddies

KOM HEM FÖR FAN

2008-07-11 @ 23:12:15
URL: http://maddiesbl.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0