Flyga drake

Jag gick upp "tidigt" idag. För Jennifers skull. Det gällde att spendera så många minuter det gick på vår sista tid ihop innan skolstart. Nu är hon borta med vinden. På väg till England för att återuppleva saker. Och här sitter jag. Ensam. Jag har dödligt tråkigt. Solen gömmer sig bakom molnen och sola är väl det sista man kan göra. Jag har inget intressant att skriva och märk väl att det är enbart för att vara trogen min blogg jag publicerar inlägg just nu. Datorn bjuder bara på tråkigheter dessvärre. Jag har tröttnat för idag. Bye babes, nu sätter jag mig med en bok och sedan blir det bio. Ni hör av mig senare idag eller imorgon beroende på humör. Sorry.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0