Typ jag vet inte vad

Näe, nu gör jag ett blogguppehåll tror jag. Det är inte nådigt att vara såhär oaktiv och ouppdaterande. Dagen med Emmy var najs och kvällen spenderades även där med lite kul people. Mest kul var Elias otroliga hjulningar (läs: rullningar på marken) och att han hoppade studsmatta i moppehjälm för att inte ramla av och slå huvudet i staketet. Gårkvällen var galet najs den med. Jennys föräldrar hade barty (för att citera allas vår Sunes lillebror Håkan). Jag diggar att Lena sa till mamma att jag hade gjort en gymnastikövning, som hon kallade det, på golvet och att alla vuxna hade börjat applådera och jubla. Det var någon rysk övning. Haha. Vadå rysk? Var kommer det ifrån? Jag har nog en del att berätta om igår. Men det mesta kan ju hållas för sig själv. Det var kul iaf. Jädrans roligt. Känns som ett bra avslut på tiden innan Finland. Imorgon åker jag ju, vet ni. Och jag blir borta hela fem veckor för att bara vara. Det är så skönt och jag längtar. Nu ska jag packa. Har knappt börjat. Kasst, Emma. Och så överväger jag fortfarande om jag ska gå på spinningen idag eller om jag ska ta en långprommis. Det är svårt val. Spinningen är ju min sista chans till hård träning innan Finland. Där blir det nog mest lek och plask och jogging i skogen och långpromenader. Och så känner jag nu igen hur totalt osammanhängande det här inlägget är, så det är nog bäst att sluta. Jag säger hejdå imorgon innan jag åker. PUSS BABES.

Jenny och Philip! Jag behöver min kamera. Om ni läser det här, ring mig eller svara på mitt sms!

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0