Angående Jennys blogg (rapeme.blogg.se)

Det är några som har frågat vad som hänt med Jennys blogg. Hon skriver fortfarande, men den är tyvärr lösenordsskyddad av vissa själ. Jag ska höra med henne om det är okej att jag mejlar användarnamn och lösenord till den som vill läsa, för det gör jag gärna.

You tell me
amanda

Hej! Det skulle vara jättegulligt om av både Jenny och dig om jag kunde få användarnamn och lösenord. Vet liksom inte vad jag ska göra på datorn längre nu när det inte går att gå in på bloggen. Blev verkligen jätteledsen när jag såg det. Men det kanske blev bäst så för Jenny. Aja, skulle vara tacksam om jag fick uppgifterna så fort som möjligt.



Kärlek Amanda

2008-06-15 @ 19:31:29
Johanna

jag skulle mer än gärna vilja ha lösenord och användarnamn....saknar den bloggen!

2008-09-15 @ 05:56:36
malin

jag vill ha den!!

2009-01-02 @ 14:52:27
URL: http://molliy.blogg.se/
Ann

Hej, satt och googlade efter det där lösenordet och hamnade här. Lite sent, men om du ar det vill jag gärna ha!

2009-05-01 @ 02:25:08
URL: http://theanniediaries.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0