Catch a plane to Barcelona 'cause this city's a drag

Igårkväll var det egentligen tänkt att försöka dra ihop lite härligt folk och mysa på ett berg. I dessa tider då EM är igång är det en väldigt oklok idé. Allt slutade med att vi satt fyra tjejer i en stor soffa framför en väldans stor skärm och kollade på snygga fotbollsgrabbar från Italien och Holland. Julia sa att vi skulle heja på Holland eftersom de var orangea. Jag följde strömmen. När matchen var slut började vi kolla på The Departed. Visserligen hade jag "sett" den förut. Lucia Movie Night 06, men jag schlafade genom hela filmen. Ruggigt trött sådär efter att ha varit vaken hela natten. Igår somnade jag också. Att se på tv på kvällen är bästa sömnpillret.
Det blev att slagga hos Julia. Hon bor i jordens snyggaste hus och Runar är hennes granne. Men det går ju inte upp mot Carola som vi har här i Saltis väl?
Imorse blev det dunderfrukost som mättade magen alldeles kanon och sedan blev det att se The Departed en gång till. NU har jag sett den på riktigt och den är grym. Leonardo DiCaprio är snygg. Efter filmen kände jag att jag behövde bege mig eftersom jag hade en del att fixa hemma. Dock är det inte fixat än. Jag har gått på långpromenad med systra mi och varit och köpt stor Ramlösa som jag klunkar nu. Behövligt. Snart måste jag snabba mig till Karolina med ett gäng papper och så är det väl middag när som helst. Lär väl inte bli någon utgång idag, EM-töntarna ska se Sverige-Grekland för det kan man ju absolut inte missa. Jag kan. Whatever. Det blir väl till Julia ikväll igen om jag pallar, men sen är det hem och bums i säng då det faktiskt är en dag imorgon också. Nä, men syrran har skolavslutning och jag vill bli nostalgisk och det börjar tidigt. Någon som vill följa med?

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0