Coldplay

Jennifer och Petra har. Sandra har. Och femtioelva tusen andra människor har.
Jag snackar givetvis om Coldplay-biljetter. Jag vill också ha. Precis som alla andra som blivit utan.
Dock ska väl erkännas att jag inte gjorde någon större effort för att knipa några. Ingen alls till och med. Det ångrar jag lite. Coldplays låtar är guld. Fix you. Fix itThe scientist. Speed of sound. A message. Clocks. Många fler. Det skulle vara värt att se. Som ständigt pank är det svårt att få uppleva härliga stunder som svider i plånboken. Jag kan ju direkt stryka att pengar inte gör en lycklig då det faktiskt inte stämmer. Bara till en viss grad. Men såklart blir jag inte olycklig om jag missar konserten. Det gör ju många andra också, och livet går vidare. Nej. Sabina och jag får helt enkelt åka till Globen samma dag som konserten äger rum och ragga till oss biljetter från folk som säljer. Coldplay känns faktiskt som något man inte borde missa. Viva la vida.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0