Du är nog likadan skulle jag tro

Är jag ensam om att tycka att det är ruskigt kul att kolla igenom gamla bilder? Skulle inte tro det. Ni som brukar skratta åt alla mina tusen bilder på mig själv (jag nämner inga namn, host, Carro, Sabina, Maddies och många andra, host) borde i stället tacka mig. Dessa bilder är nämligen underhållning i högsta grad i framtiden. Jag lovar. Kom hem till mig och gotta er i massa äckligt roliga bilder. Det är typ det bästa som finns tror jag. Nästan.
Imorgon ska jag träffa Ella den snälla. Vi ska äta lunch nere i Saltis, I guess. Det kommer bli härlans pärlans. Jag vill ha megasnack. Och så vill jag känna mig sådär tiotusenprocentigt uppskattad som Ella kan få mig att göra. Varför? Hon skrattar åt precis allt jag säger. När vi ändå pratar om gamla bilder, så varför inte bjuda på en gammal bild på Ella och mig? Är vi inte vackra? (Som sagt, jag har määäängder av andra gamla bilder på min dator, mums! Det är bara att titta förbi.)


You tell me
Flora

haha underbart.

2008-06-11 @ 19:35:30
URL: http://floras.blogg.se/
maddies

LOVE IT

2008-06-11 @ 20:23:38
URL: http://maddiesbl.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0