"Ett glatt humör är väl det enda jag har på den här listan"

Som tidigare nämnts ska Sabina, Carro, Karro och jag ut och segla nästa vecka. Ni ska se packlistan. Gummistövlar, skor med tjocka sulor, underställ och dylikt. Ett: Jag äger varken skor med tjocka sulor eller underställ eller något annat som har med detta att göra. Två: Ryan air låter en ha max 15 kg i väskan och dödar en nästan om man går över. Bara lakan tar ju typ två kg.. "Glöm modet när ni packar." Ja, det är väl ganska klart, men inte katten vill jag se ut som en tok heller. Äsch, det får bli Sverige-stället va. Sabina och jag spenderade tack vare denna packlista hela dagen förgäves letandes efter ny bikini, eventuella gummistövlar osv. Jag kom hem med en ansiktsspray från Make Up Store, ett par underbart snygga Miss Sixty-jeans som mina päron vägrar att betala och ett blått nagellack från Viva la Diva. Yes! Precis det som behövdes inför briggen. Nu är jag packad och klar. Ljug inte. Jag får väl ha som ursäkt att jag inte vill bryta naglarna. Då kommer man billigast undan.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0