Everybody has seen a pair of boobies before

Det var en ruskigt lycklig och söt Nalle som sprang ut från Danderyds gymnasium. Maddies och jag diggar hans morbror och 90-åriga farfar. Flaket var röj röj röj. Öl i håret och överallt på resten av kroppen från första sekund. Det är värsta lyxkuren för håret. Det skvättes. På varenda en. Inte bara på varje överlycklig människa på flaket, utan även på stackarna som gick bredvid. Bad choice att gå ut just idag va. Det var country roads. Det var skönt folk. Det var massa dricka. Det var kissnödigt ganska fort. Det var en grabb som tyckte att småtjejerna skulle klä på sig. Det var samma grabb som tyckte att småtjejerna inte kunde dricka och bara spottade ut ölen. Han var onajs. Det kom kvistar i ögonen. För att inte tala om öl i ögonen. Ansiktet sved precis som om det höll på att frätas upp. Men det gjorde inget. Det var najs. Alla var glada. Oh ah dagy säg oh ah dagy. Oh ah dagis säg oh ah dagis.
Björnes morbror hämtade upp tre kissnödiga homies utanför Mörby centrum. Han tyckte det stank bärs i bilen och sa att man blev onykter bara av att lukta. De tre homiesarna skrattade. Hemma hos Björne fick Maddies och jag låna duschen. Tack gud. Sen serverades jordens godaste buffet. Jag åt som en häst. Cho trodde inte jag skulle klara det första lasset jag tog, han var beredd att lägga pengar på det. Jag åt det. Och ett till. Inklusive efterrätt. Mamma. Vi kramade sötnosnalle hejdå, grattade honom för studenten, frågade tusen gånger hur känns det?, berömde mormor för det rörande talet, tackade mamma och pappa för supermaten. Sen bokstavligen rullade vi hem. I alla fall jag.
Just nu kollar jag på Grey's anatomy, bäst. Sen blir det kvällspromenad till Saltsjöbaden med Mikaela. Beroende på hur pigg jag är när jag kommer hem kanske jag laddar upp bilder från dagen. Annars kommer dem imorgon. Imorgon då vi slutar skolan! LYCKA. Tagggggaaaa.


You tell me
maddies

SÄG OH AH DAAAAGIIIIISSSSS HHAHAHHAHAHA

2008-06-05 @ 11:01:12
URL: http://maddiesbl.blogg.se/
maddies

hahah everybody has seen a pair of boobies before!!! det är ju iofs oerhört sant! gud va jag alltid skriver oerhört oerhört mycket!



emma hjälp mej med ny design till bloggen!!!

ÄLSKAR DIG!!

2008-06-05 @ 11:32:48
URL: http://maddiesbl.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0