HJÄRTA

Min fina spellista har reducerats från 19 godingar till 18, men det är inget att hänga läpp över.
Här kommer listan, direktimporterad från min röda iPod.
HJÄRTA heter den.

Counting Crows - Holiday in Spain
Neutral Milk Hotel - In the aeroplane over the sea
Lifehouse - Broken
The Wallflowers - Closer to you
Coldplay - Fix you
Goo Goo Dolls - Iris
The Slip - Life in disguise
Lars Winnerbäck & Miss Li - Om du lämnade mig nu
The Killers - Read my mind
Robbie Robertson - Shine your light
Eskobar & Heather Nova - Someone new
The Honorary Title - Stay away
Regina Spektor - Us
Bethany Joy Lenz & Tyler Hilton - When the stars go blue
U2 - With or without you
The Weepies - World spins madly on
Lars Winnerbäck - Elegi
Jose Vanders - A little love song

Så ser listan ut för tillfället, men den väntar självfallet tillökning. Shout Out Louds har ju en given plats. Och Patrick Park. Oh Laura vore inte heller helt fel. För att inte tala om Gyllene Tider. Och Kent. Ja, ni fattar. Jag har en del kvar.
Jag säger till när HJÄRTA är fullständig. Om den någonsin blir det.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0