Hjärtat slår ett slag för var förlorad dag

Nu är jag uppe. Pigg som en lärka.
Har precis klämt i mig frukost och är nyfiken över vart dagen ska ta mig. Skämt åsido. Ska snart ge mig av för att träffa upp två vänner och picknicka, men innan dess måste jag ordna en fruktsallad! Senare idag ska Maddies och jag göra en snabb visit till stan och eventuellt ordna Team Nalle-tröjorna inför flaket imorgon. Och så måste vi ju tagga för det också, och det funkar inte att göra ensam. Jag önskar fortfarande så innerligt att ingen kräks. Ni vet inte vilka problem jag har med spya.. Själv gråter jag som ett barn varje gång, men det är nästan värre att se någon annan. Det framkallar. Okej, sluta babbla om ingenting nu.

Ps. På torsdag är det sommarlov!!!!

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0