I'm coming to visit you in a minute, stay awake


Om en vecka idag ligger jag i en hård säng på en Viking Line-båt. Om en vecka idag är jag på väg till Finland med familjen. Tro mig när jag säger att jag längtar. Jag älskar verkligen stället. Minus är väl att det ligger så långt bort = problem om man skulle vilja hem över en dag eller två. Kanske är det ett plus också? Man kommer ju bort från allt och alla ett tag vilket är skönt i sig. (När jag säger allt och alla menar jag givetvis dem/det jag helst är utan.) Det är bara lite synd att Finland är så "långt" bort ibland. I sommar skulle jag mer än gärna gå på Winnerbäck och så skulle jag kunna döda för att få vara hemma på homecoming-partyt. Det handlar om en dag. Men jag har lärt mig att acceptera att jag alltid går miste om saker när jag väljer att spendera hela somrarna i Finland. Det är ju bra i sig, för när jag blickar tillbaka på tiderna jag haft där minns jag bara bra saker. För jag älskar ju Finland. Jag älskar allt med Finland.

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0