"Kör ända hem. Pappa sa att han pröjsar taxin."

Kom inrullande för kanske 10 minuter sen. Branden langade taxi, vilket var väldigt uppskattat. Lyckad kväll. Mysig. Lite oförväntade händelser kanske. Jag håller på att somna. Bäst att sussa snart. "Be sjömannen ta ett kort." "Vilken av sjömännen?" "Den randiga." "Men båda är ju randiga!" Jaja. Mer skrivs imorgon. Jag slaggar vilken sekund som helst. Det var najs att se Bemmis och Ridderx2. Lite av incest. Och såklart najs med Ella, Vedel, Broms, Sara, min smörgåskompis Oscar och co. Det var Danmarks nationaldag och den rödvita flaggan var på stångens topp. Det var najs smörrebröd med andra ord. Jag åt som en häst igen. Fattar inte vad det är med mig med ni-vet-vad i blodet. Det är skam. Träna sönder i helgen. Ja, lätt. Gosh, jag svamlar tokans. Bäst att sova för tredje gången. Puss och godnatt. Dröm sött om vad ni vill. Helst om mig såklart. Utgång imorgon och på lördag igen. Hej svullo och välkommen svält. Puss igen.

You tell me
maddies

bulimi emma

2008-06-06 @ 10:22:59
URL: http://maddiesbl.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0