Kvällspromenader ska inte underskattas

Jag har precis varit ute och gått i en och en halv timme med Mikaela. Vi tog rundan ned till Saltis vid vattnet och båtarna och det var så vackert. Jag rös. Det var inte konstigt. Det doftade ljuvligt, ni vet sådär blommigt som det bara gör på sommarkvällar och som gör att man blir alldeles svag i knäna. Grand Hotell låg ståtligt i ro, upplyst. Ljusen från fönstrena speglades i vattnet och kvällen var så stilla. Harmonisk. Åh så vackert det var och åh så jag låter som värsta nörden. Men ni kan nog föreställa er. Saltis är bra fint.
Inte en sekund kunde vi hålla tyst heller. Vi pratade konstant. Om allt. Solklart att det ska göras om x antal gånger i sommar.

Vad jag glömde nämna tidigare är att Cho är tänd på min lillasyster som är 92a. Han tyckte hon var naaaajs eller hur det var han uttryckte sig. Kul att Cho börjar tagga. But I'm still his number one!

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0