Leave my wings behind me

Egentligen borde jag vara utslagen. Tre kvällar i rad och upp tidigt morgonen därpå är inget att leka med. Men utslagen är jag inte. Möjligen övertrött, jag vet inte.
Ikväll blir det nog att titta på fotboll med min faderkaka för att samla lite nya krafter inför den kommande veckan. Dagens minus är att alla låtar jag lyssnat på idag passar ganska bra in på hur jag känner. Plus då? Ja, min lillasyster har kommit hem från tre dagars segling, men lika fort som hon kom åkte hon igen. Det var någon kompis till henne som alla skulle sova hos inför deras idrottsdag imorgon. Stackarna som måste gå i skolan. Jag har ju sommarlov!

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0