Nybliven miljonär (eller tusenär eller vad det kallas)

Idag fick jag ett brev från Trygg Hansa. Det gjorde mig väldigt glad. Som många vet har jag ett ärr jag inte på något sätt gillar, och skulle någon visa intresse för vidare information kan jag ta mig tid och skriva ned hela alltet i ett inlägg. Hur som helst hjälpte pappsen mig för några veckor sedan att ta bilder på detta ärr (man får göra det två år efter ärrbildningen) och skickade sedan vidare bilderna till försäkringsbolaget. Idag fick vi svar och jag blev minst sagt positivt överraskad. Tyvärr blir det till att vara duktig flicka och låtsas som att dessa pengar inte finns. Det gäller ju att spara till New York nästa sommar. Wooo. Sanningen är den att mina pengar tenderar att försvinna lika snabbt som de kommer och jag vet inte ens varför.

You tell me
paulina

jag har också ett ärr som jag fått pengar för. hur mycket fick du? själv blev jag 15 000-onär. haha :)

2008-06-10 @ 20:44:55
URL: http://colaburk.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0