Oh on I rush to the start

Nu kommer min blogg bli tråkig. Inte sådär känslosam som den varit hittills. Okej, den var ju i och för sig inte kul då, men ja. Denna bebis kommer i alla fall börja likna en i mängen och jag har mina anledningar till det. Det är inte bra för själen (eller något i den stilen) att öppna sig sådär och säga saker indirekt. I fortsättningen ska jag hålla mig neutral och sluta ge intrycket av sökandet efter någon slags bekräftelse. Mitt innersta ska jag dela med mig av till de närmaste och eventuellt till en dagbok vid sidan av. Det är faktiskt skönt att få skriva av sig ibland, men man måste hålla sig inom vissa gränser när det handlar om öppna platser. Detta med risk för att bli sårad, kränkt, you name it. En dagbok kan hjälpa. Den kan bara jag själv läsa. Så, mina i nuläget ca 25 läsare, take it or leave it. Kanske förlorar jag läsare. Kanske vinner jag. Det är upp till er.

You tell me
maddies

djupt

2008-06-03 @ 19:24:16
URL: http://maddiesbl.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0