Skoltrött

Det är verkligen så äckligt sant det här med att jag tappat min självdisciplin. Mitt gamla jag hade suttit och pluggat som ett djur till fysikprovet imorgon. Mitt nya jag gör inte det. Mitt nya jag tenderar att skjuta upp allt i sista sekund. Visst behöver jag kanske inte plugga så mycket mer fysik nu egentligen, men mitt nya jag resonerar som så att man inte ska plugga mer än nödvändigt. Det hade mitt gamla jag gjort.
Detta, mina vänner, är det enda bevis som behövs för att visa hur starkt jag behöver ett sommarlov just nu. Jag orkar verkligen inte anstränga mig längre. Mina hjärnceller håller på att gå in i väggen. Jag vill bara ta det lugnt.
Ska hur som helst försöka återuppliva mitt gamla jag efter dagens fotbollsmatch. Det ska nog gå bra. Nu är det dags för mig att byta om och springa iväg tror jag.

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0