Happy nationaldag

Två dagar har det varit röj nu. Ikväll och imorgon kväll gäller det också. Vi får se hur länge man orkar hålla på. På söndag drar jag mig tillbaka. Det här är ingen livsstil att eftersträva.. Jag säger som Maddies och Anton och Affe: känner en ångest blandat med bakfylla och hat. Jag vaknar varje dag och tänker vem fan är jag? Men bort med hat och sätt in kärlek eller något fint. Det var trevligt igår. Jag höll i en ciggarr för första gången i mitt liv. Det är status. Någon blåste i en tom flaska så det lät som en u-båt. En annan kläckte "ryssarna kommer!" Modig och Alsén diskuterade det namn som givits för det flickan har där nere. Det som börjar på f. De undrade var namnet kom ifrån. Modig hade hört att det betyder fuktig våtmark. Den fakta Alsén hade var att det kommer från latinets fitr, som betyder våt och vacker. Snart var Ella med i diskussionen också. Det var en upplevelse. Jag åt en massa = ångest idag. Någon kläckte: "Jag tror att Emma är gravid och försöker dölja det." Haha. Det var värt att skratta åt. Ridder av det kvinnliga könet och jag smög runt i fleecefiltar på upptäcktsfärd. Vi kan inte vara tysta när det behövs. Bemmis no2 tog en hel serie fjortisbilder på mig. Det är bland det bästa jag vet. Broms diggar Bloodhound Gang - The Bad Touch. So do I. Bäst. You and me baby ain't nothin' but mammals so let's do it like they do on the Discovery Channel. Ridder av den manliga varianten blev något feminin när jag gjorde en inbakad fläta i hans hår. Det var gulligt. Vid 2-tiden kom någon på idén att ringa en taxi. Ingen lyckades få tag på någon. Efter några tappra försök hoppade Vedel, räddaren i nöden, in och ringde. Han kirrade en dirr. Det var en glad cab driver som plockade upp Branden, Alsén och mig. Båda grabbsen var livrädda för att sitta fram. Jag var brave. Jag fick sitta längst fram i taxin. Branden bad chauffören byta till 107,5 och dra upp volymen. Vi dunkade fjortistechno hela vägen hem. Branden sa att "pappa pröjsar taxi hem, vi släpper av dig hemma hos dig" efter att jag erbjudit mig att hoppa av utan att det blev någon omväg. Det var snällt Brandis. Tack.
Idag mår jag som jag förtjänar. Jag har varit uppe lite till och från, druckit vatten och till och med ätit frukost. Efter frukosten tog jag ett sovpass till. Sen telefonade jag Carro. Hon har sovit jättemånga timmar och är ändå trött. Sweet. Du behöver det, kompis. Jag känner mig bokstavligen som en ballong. Ska ut och gå en ruggigt lång promenad runt Saltis nu. Kommer nog dö av värmeslag, så vi hörs om jag överlever.
Ha en trevlig, svensk nationaldag idag och ät mycket sill. Det är nyttigt.

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0