You can tell the sun in his jealous sky when we walked in fields of gold

Jag är kass på att uppdatera under dagarna. Förlåt mig. Det är ju sommar. Om man kan kalla det för sommar? Vädret  tyder inte på det, men det börjar ju bli en vana att de svenska somrarna ser ut på detta vis nu för tiden...
Söstra mi och jag åt frulle tillsammans. Ingen sa ett knyst. Vi hade lovat mamma att handla, så vi gick en långprommis och sen blev det affären på vägen hem. Vi slötittade på Lost. Malin kom förbi senare än beräknat p.g.a. krångel med någon X-box-upplockare. Sunes sommar was the shit. Nä, men den är ju så ofantligt rolig så vi såg den. Älska när pappa Rudolf börjar berätta om hur himla bra läkkött han har och att de sa det till honom redan på BB. När han sen kommer in på att man behövde plocka ut honom ur hans mamma med tång och sugklocka får jag ont i magen. Jag hade bananskalle upp till sjätte klass i stort sett. Haha. Ser du något tåg Karin?! Inte jag heller! Puss på dig Rudolf. Sen lagade Malin och jag mat. Eller jag lagade. Malin såg på. Ingen uppskattade det förutom vi två. Jag sa till mamma att hon skulle vara glad för att jag lagade mat. Ja, TACK! Det var.. och sen kom hon inte längre. Enastående? Speciellt? Vad var det? Det är lugnt om du inte älskar allt hos mig mamsen, jag vet att jag finns i ditt hjärta ändå! Skämt åsido, men det är ju sant. Du kan göra mamma stolt en annan dag. Efter maten gick Malin och jag en runda i Saltis. Älskar älskar älskar att andas in den ljuva sommarluften i lungorna. Ni vet när det doftar sådär härligt om alla blommor. De där lukterna man bara känner på kvällen. Mums. Sommar.
Resten av kvällen har jag desperat försökt leta upp bra böcker på internet så att jag kan köpa imorgon. Måste nämligen ha till Finland. Malin och jag ska till stan förstår ni, och då vore det bra om jag kunde ta en sväng in i bokaffären och plocka åt mig det jag vill ha dirr. Tips, någon? Utöver det måste jag köpa nya, vita Keds och lite hygienartiklar. Sen blir det höjdpunkten: SUSHIBUFFET! Yummie. Det vattnas i munnen på mig när jag tänker på det så jag måste sluta. Och på kvällen sjunger Anders Lundin med sina gäster på Skansen. Det ska vi se! Det är sommar det.



You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0