Ät fett och socker till du spyr

Jag har tagit första steget.
Nu gäller det att våga ta det andra.
Det ska jag klara.

-

Finns inte ord för hur mycket jag saknar att träna.
Det är som att jag står med fötterna i ett träsk fullt med lera.
Ensam.
Ingen hjälpande hand i sikte.
Jag kan inte ta mig upp.
I stället sjunker jag i leran.
Djupare.
Jag tittar ned på fötterna och upptäcker att leran egentligen är kvicksand.
Den drar mig ännu längre ned.
Snabbare nu.
Och jag kan inget göra.


You tell me
maddies

hahahha ingen förutom du emma kan skriva en DEPPIG DIKT om hur mycket du saknar att träna! HAHAHAH det är därför jag ÄLSKAR DEJ!

2008-05-13 @ 16:55:16
URL: http://www.maddiesbl.blogg.se
Emma

haha men det är för att jag är så jävla depp för att jag inte får träna :( jag är inte mig själv. ÄLSKAR DIG trots dina synpunkter

2008-05-13 @ 17:51:15
URL: http://nobodyputsemmainacorner.blogg.se

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0