Crash and burn

Jag har varit dålig med att vara inne på datorn den här helgen.
Det är härligt. Det betyder att jag har haft massa roligt pågående hela tiden.
Vänner, träningar, SOL, stan, lite mer sol osv osv.

Igår syndade jag. Igår kom Sabina och Sandra våldgästande för att skåda melodifestivalen där Perrelli var långt ifrån att kamma hem en pokal. Synd Sverige, vi måste sticka ut lite mer nästa gång. S & S hade hur som helst med sig naturgodis för 70 kr. Det försvann bara sådär. Fast jag kanske var värd det? Jag hade ju kört slut på mig själv under dagen, så det fanns en del att ta igen..
Vi stannade alla tre hos mig över natten och det blev ett himla projekt med madrasser hit och dit.
Upp i gryningen gällde. Halv nio. Duscha. Frukost. Mot stan. VILA-utförsäljning. Fyra plagg för 350 kr varav en jacka i fuskpäls jag inte vet när jag ska använda. Världens godaste sallad. Kajen utanför Gamla Stan. Lapa sol. Mysigt.

Nu sitter jag hemma, ordentligt trött efter ett hårt spinningpass som nästan fick mig att kräkas. Mormor har kommit hit för att äta mors dag-middag. Min vän Maddies har big issues med matten. Hon kommer hit senare och får proffshjälp. I'm such a geek.

You tell me
maddies

but you're the best geek i KNOW!

2008-05-25 @ 19:24:12
URL: http://www.maddiesbl.blogg.se
Sandra

Pälsen mot nästan vad du vill, kom ihåg det..

2008-05-25 @ 19:41:37
URL: http://vildsandra.blogg.se

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0