Den fria viljan var vår tonårsdröm

Tänk dig att du står på en stor, grön äng. Det spelar ingen roll åt vilket håll du tittar, du kan ändå inte se var ängen tar slut. Den är oändlig. Det ösregnar. Du tar ett djupt andetag och drar in varje liten luftpartikel som kan fylla dina lungor. Doften av regn letar sig in i ditt sinne. Doften av en ny början. Lycka. Du börjar springa. Barfota. I en vit klänning. Känner vinden gripa tag i ditt långa hår. Du upplever friheten. Ökar farten. Inget kan stoppa dig. Du springer och låter inget komma i din väg.
Detta, mina vänner, är precis det jag känner för att göra nu. På en stor, grön äng där ingen kan skada mig.

You tell me
Sandra

Jag vill ta första bästa plan utomlands och slippa Sverige och allt regn för ett tag..

2008-05-14 @ 22:10:37
URL: http://vildsandra.blogg.se

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0