Did you give the world some love today, babe?

Jag. Måste. Få. Träna. Innan. Jag. Bryter. Ihop.
Det är inte kul längre.
Jennifer frågade om jag skulle komma och kolla på damlagsmatchen nere på IP idag. Jag avböjde vänligt. För det första har jag en del att göra här hemma och för det andra skulle jag känna allt för stort sug efter att få hoppa in och delta.
Jag sa till mamma idag när jag låg och solade att jag uppriktigt sagt känner mig som en fläskpannkaka när jag inte får träna. Hon sa att jag inte var det.
Konstigt nog har jag gått runt i bikini hela dagen och har inte planerat att ta av den förrän jag ska hoppa i säng.
Om en vecka. Då jävlar.
Då jävlar ska jag träna till jag faller ihop.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0