Fighter

Idag, mina vänner, har jag mycket att stå i.
Större delen av dagen ska jag umgås med min allra bästa vän - kemiboken. Vi kommer ha väldigt kul ihop. Synd att ni inte kan vara med. Ni vet, där kemiboken är, där är det fest.
Nu ljuger jag igen. Där kemiboken är, är det aldrig fest.
Enda sanningen i det hela är att jag ska spendera större delen av dagen med den.
Tragiskt.

På eftermiddagen är det spinning som gäller, wihi!
Sen.. back to chemistry.
Suck.

Hör du sången de spelar på radion?
Varje ord verkar handla om dig.

You tell me
maddies

hurru fighter, jag har inget liv så jag kommenterar varenda inlägg på din blogg, bra va? :D hahha! men tagga till inför nästa söndag, asså BEACH 08 ;) SKOJA, aldrig, här vare beach 2032 hahaha! anyway, TEAM NALLE på g! LOVE YOU HOE!

2008-05-18 @ 17:19:00
URL: http://www.maddiesbl.blogg.se
Emma

Jag älskar dina kommentarer, haha! lätt att jag taggar inför powerwalk 08, ska bli galet! kanske fit till år 2050? russinkroppen du vet. TEAM NALLE är lika med LOVE

2008-05-18 @ 19:18:16
URL: http://nobodyputsemmainacorner.blogg.se

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0