I just got lost and slept right through the dawn

Resultaten från förra veckans kemiprov hamnade i våra händer idag. Score igen. Jag har flyt och våra lärare tycks vara extra speedade nu när semestern närmar sig. Dessutom tycker vår kemilärare (med glimten i ögat) att klassen består av ett psykoinfantilt gäng. Jag förstår honom. Det värmde i alla fall att höra. Nu ska jag skryta i några veckor, sen måste jag ha något nytt att leva på.

Efter skolan åkte Carro och jag in till stan. Vi satt i Kungsan över en fika en bra stund (jag har beställt min första latte, vuxenpoäng!) Det var mysigt och behövligt. Nästa stopp blev lite affärer, där vi fyndade kan tilläggas, och sen tog vi bussen hem. Jag sällskapade min vän i hennes mysiga, lilla bostad till hon skulle iväg och träna (som jag förövrigt är väldigt desperat efter att få göra i nuläget) och åkte därefter hemåt.
Min hostmedicin smakar verkligen inte gott.

Varför skulle du någonsin få upp ögonen för mig egentligen?



Försökte hitta den riktiga videon till en av världens bästa låtar, men antar att det inte finns någon.
Ni får nöja er med den här hemmagjorda varianten som någon lagt upp. Den är väldigt söt.

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0