Jag vill också

För 5 år sedan gick jag i sexan och umgicks med helt andra människor än idag. Jag var ganska osäker på mig själv, tvivlade ofta på om jag gjorde rätt för mig och kände mig lätt otillräcklig.

För 3 år sedan bytte jag skola. Det ångrar jag inte en sekund. Jag stormtrivdes i den atmosfären, älskade att gå upp på morgonen för att få gå till skolan, hade underbara lärare och underbara vänner (det har jag även idag såklart)! Dessutom upptäckte Ella och jag varandra igen, och det är något jag kommer vara lycklig över hela livet.

För 1 år sedan gick jag första året på gymnasiet. Jag träffade nya vänner vilka jag fort kom in i en nära relation med. Alla i klassen gick runt och längtade till England, som vi föreställt oss helt annorlunda än det var, och Malin och jag taggade inför språkresan vi skulle göra till Malta den sommaren.

För 3 månader sedan var jag i England. En upplevelse jag aldrig kommer glömma.

Igår hade jag religionsprov och pluggade kemi med Mikaela så pennan stod i lågor.

Imorgon är det fredag. Då ska jag äntligen träffa Malin igen.

Om ett år är jag ett år närmare studenten än idag. Det året blir nog ett av de roligaste med många härliga studentskivor och goda skratt med kära vänner. Förhoppningsvis har jag blivit modigare och lyckats få den jag vill ha.

You tell me
maddies

asså om 1 år: "är jag i NY med maddies å lever loppan" ???????

2008-05-16 @ 09:34:57
URL: http://www.maddiesbl.blogg.se
Mia

Kul att läsa ^^

2008-05-16 @ 11:05:13
URL: http://mialindberg.blogg.se
Emma

men daaahh om ett år har inte sommaren börjat! ;)

2008-05-16 @ 14:02:12
URL: http://nobodyputsemmainacorner.blogg.se

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0