Maddies the king

Min kära USA-homie utrymde precis placet. Hon hade inte tvättat håret idag och kände sig allmänt snuskig. Jag hade inpackning i håret och myskläder på mig så det jämnade ut sig. Min vän var ingen stjärna på matte. Hon trodde att fyra gånger fyra blir åtta och att tre gånger två blir nio. Det var gulligt. Nu vet hon att det inte är så. Nu är hon kung. Hon lärde sig nougatregeln.
Jag fick lära mig att skriva glamorous i takt till låten. G-L-A-M-O-R-O-U-S. Det är en intressant filosofi och mänskligt möjligt. Att Cho vill ha Maddies är en annan intressant filosofi.
Maddies undrade om vi fått ny tv. Märks att någon inte varit här på länge.
Om lite mindre än två veckor ska vi hänga på Björns flak. Det kommer bli röj. TEAM NALLE is gonna spåra. Kalas. ÖLA JÄRNET.


You tell me
maddies

hahahha men fyra gånger fyra är ju sexton!!!!

2008-05-25 @ 21:32:55
URL: http://www.maddiesbl.blogg.se

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0