Sol, vind och vatten

Vi slutade efter första lektionen.
Det var ruggigt skönt och befriande.
Carros brygga var lycklig vinnare av var jag skulle spendera min fritid.
Det blev en myseftermiddag med kardemummakaffe och bikinistek i solen.
Fanny kom och fick proffshjälp.
Tack förresten, Carro. Du vet.



Lite bilder från söndagen i staden (bara jag och Jennifer som var linsluser)



Gårdagskvällen som spenderades vid båten som vi ska ut och fara med i sommar

Nä, nu hinner jag tyvärr inte skriva mer! Ska iväg och möta Janina för att sola lite till innan matchen i kväll.
Kommer nog hem ganska sent eftersom vi spelar borta, men jag har väl lite att dela med mig av då.
Stay awake eller ut och lek i solen. Det är underbart.


You tell me
Kattis

XBBSTT 4-LIFE <3

2008-05-27 @ 20:59:56
URL: http://bedofroses.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0