Stop pretending that you are a moviestar

Jag borde tagit med mig mer att äta. Det enda jag hade var ett litet fjantigt äpple, som inte gav mig mer energi än en ärta. Dessutom var gröt det enda jag fått i mig innan, så hjärnnerverna tycktes inte vilja koppla rätt efter en tid och magen kurrade betydligt mer än en gång. Jag pratar naturligtvis om de tre timmarna då vi satt i en sal, fullt koncentrerade, och skrev riksprov i Kemi A. Jo, det gick väl bättre än förväntat. Dock kände jag verkligen hur energin började ta slut ju längre tiden gick och jag kände frestelsen av att bara få lämna provsalen. Tänk vad skönt det skulle vara.. och jag behöver ju ändå inte oroa mig.. Men jag satt kvar. Tog mig an den uppgiften jag sparat till sist. Fast jag tog nog inte an den riktigt. För det betyder väl att man klarar den? Jag vet inte hur många uträkningar jag gjorde. Alla gav olika svar, vilka dessutom var orimliga. Sen blev jag arg för att jag inte kunde, kladdade över hela talet med massa blyertsstreck och lämnade in provet. Det talet var ju inte ens svårt..
Men skönt är det att det är över. Nu är det bara chillsaker kvar.

På väg hem från tåget hade jag sällskap med Jennys lillasyster Camilla. Hon får mig att skratta åt allt.

Nu ska jag ut och springa i regnet!

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0