Vi höll ut länge, men vi föll till sist

Klockan 15.00 idag började Mikaela och jag plugga kemi. Vi slutade precis. Nu är klockan lite över åtta = vi har pluggat kemi fem timmar i sträck (med en matpaus.) Min hjärna går på tomgång. Sällan att jag kommer kunna prestera mer ikväll. Egentligen borde jag verkligen göra träningsexemplaret jag fått inför nationella i Engelska B som äger rum imorgon, men just nu känner jag att jag verkligen inte orkar.
Jag är så välförtjänt av en lugn stund jag bara kan bli. Minns inte när jag pluggat såhär frenetiskt senast.
Ett avsnitt Grey's Anatomy med gudarnas skapelse Patrick Dempsey sitter därför alldeles för bra för att vara sant om ca 40 minuter.
Tagga till nu, bundisar.

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0