Du slängde med håret och log

Det är så himla lätt att hitta vägar bort från plugget. Alltid. Sitter man vid datorn och pluggar distraherar facebook, msn och diverse bloggar och plugget läggs åt sidan. Sitter man inte vid datorn finns det alltid något man skulle kunna springa ut i köket och hämta, eller så ligger mobilen där bredvid och lockar till att knappa iväg ett sms. Allt är roligare än att plugga. Jag städar hellre, bara jag slipper dötimmarna.
Dessvärre är jag medveten om att slit lönar sig i längden.

Tor och jag planerar att åka till Paris och hoppa från Eiffeltornet.
Han frågade om vi skulle göra spiken eller bomben.
Jag planerar att göra en saltomortal, men jag minns knappt vad det är.

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0