Never bloom again

För att sammanfatta en längre tid i ett inlägg har följande hänt när jag varit otrogen bloggen:

  • Vi var på SACO-mässan förra veckan och jag fick helt klart för mig vad det enda jag vill göra i framtiden är. Jag ska bli veterinär. Det är ingen idé att sitta och berätta om alla andra idéer jag haft i huvudet, när det här uppenbarligen är det enda jag har ögon för. Jag ska lyckas. Ge mig ett mvg i engelska bara.
  • Om jag inte tidigare nämnt vilket resultat jag själv räknade ut att högskoleprovet skulle ge mig säger jag det nu; vi fick dem hemskickade i brevlådan för några dagar sen. 1,2 - punkt.
  • Vi har haft x antal prov.
  • Det har passerat månadsstrecket till vi åker till Sri Lanka.
  • Min stora lillasyster har fyllt 16.
  • Issa och jag har bestämt oss för att resa till någon varm destination på påsk- eller sportlovet. Jag måste skaffa jooooobb.
  • Den första snön har kommit och det är bara november!!!! Ren lycka genom hela kroppen. Den morgon jag vaknade upp och till min förvåning såg det, märkte jag att det fortfarande bor ett barn i mig; jag älskar att åka pulka.

Och snart är det jullov, måste bara spotta ut de sista krafterna några tusen gånger till.
På fredag blir det i alla fall krog! Taggat.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0