You've cut me open and I keep bleeding love

Jag fungerar så konstigt.
Det har gått ett tag sen jag bloggade sist. Jag har liksom ingen glöd längre - det blir bara massa dötråkiga, totalt ointresseväckande inlägg som inte tjänar någonting till. Sen kom jag på mig själv med varför inläggen inte blir bra och totalt saknar känsla.
Jag har blivit gladare. Jag har börjat lära mig att se den ljusa sidan av saker (tro mig, det är svårare än att se den mörka) - med risk för att inte låta som värsta vraket (för det är jag verkligen inte.)
Förvänta er dock inga regelbundna uppdateringar eller så, inlägg droppar in lite då och då och det beror helt på när jag känner att jag måste skriva av mig.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0