Bajsdag

Jag tvivlar på om jag haft en sämre dag någonsin. Allt började bra med MVG på matteprovet, sen vet jag inte vart jag försvann. Kemilaben gick käpprätt åt helvete, mitt örhänge dog, vi hade världens kortaste lunch, min hjärna ville inte koppla något och så fortskred det. Jag är bäst på att se saker från de dåliga sidorna. Cred till mig va.
Dessutom spöregnade det på vägen hem. Gud hatar mig idag.
Väl hemma försökte jag gå igenom det vi gjort på kemilaben. Gissa vem som inte blev klokare.
Och jag som tänkt träna. Bokat och allt. Bang bang bang. Dessutom har jag någon äcklig liten bacill i mitt inre just nu som framkallar halsbränna i ganska hög grad. Bajs på den.
Inte ens Grey's anatomy-premiären gjorde mig bra.
Imorgon har jag samhällsredovisning. Världsklass.
Suck.

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0