Han säger att han varit i helvetet och vänt. Jag tror en del av honom blev kvar där.

Lov imorgon! Lov lov lov. Det smakar gott i munnen att säga det.
Dessvärre kommer det inte bli lov på fulltid i en vecka. Inte en chans.
Någon har nämligen blivit överöst med arbete på ett konstigt jävla vänster. Fast konstigt är det inte. Jag är inte förvånad alls.
Jag undrar bara varför det heter LOV om det inte är lov man får?

Igår var vi på Vetenskapens hus. Det var inte så kul.
På tunnelbanan upptäckte jag att Viktor hade damhandskar på sig. Jag dog. Sabina och Carro också. Och Tor. Och alla andra. Det är syrrans! Okej. Vilken grabb om inte Viktor går och lånar syrrans handskar? Ni vet såna där lite sammetsliknande handskar som sitter alldeles slimmat på händerna och gör att man får värsta damdamdamhänderna? Såna var det. Och det var så jävla kul. Du är bäst, Viktor.
På kemilektionen efter det pratade vi mest om sura uppstötningar, kräk, diarré och bajs och sånt där. Det var ganska intressant det med.

Idag har varit en mindre normal dag. Först fick vi tillbaka engelskauppsatserna. Jag var inte förvånad över resultatet, men det satt inte fint. Sen var det partidebatt i samhällskunskapen. Jag är sämst på att prata och blir vidrigt nervös varje gång jag ska säga något. Det kändes alltså inte heller bra. Jac var näst ut att ha hand om oss. Fysiklab, underbart. Känn ironin flöda. Det gick i alla fall ganska fort. Och så sista lektionen: Matte E-prov! Tor fick rätt på tal 8. Ibland känner man sig som en räddare i nöden.

På lördag ska jag skriva högskoleprovet. Jag är likgiltig.

Nä, nu ska jag slagga, spinningen idag mördade mina ben.

PS. Jag har beställt klipptid! På måndag ska det bort. Bort bort bort. Jag är lite småspänd.


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0