Loneliness is better when you're not alone

Update för de senaste dagarna:
Jag har haft stor variation i vardagen. Plugg och träning. Det låter fint va? Förstår att majoriteten av er som läser det här sitter alldeles gröna av avundsjuka just nu.
Igår sov Carro här. Hon fick uppleva min familj från hjärtat om man kan säga så. Och så såg vi Idol.
Idag var det fin dag med familjen hemma hos fina sysslingar. Det knäpptes femtiotusen kort tror jag. Nästan.
Imorgon ska vi montera ihop min nya byrå (hoppas jag) så man kan få lite ordning på kyffet. Nu ska här skapas en trevlig stämning i rummet mitt. ..sen får jag väl inte heller glömma mattemarathon imorgon, det längtar jag ju mest till. Megahost. Har min halsont övergivit mig blir det också till att bränna galet på spinningen.

Sandra och jag har förresten kommit på en ny affärsidé till min blogg. När livet börjar för min del på fredagen på höstlovet (läs: jag fyller 18 = KROGKROGKROG! sa jag KROG?) ska jag kila ned till ICA på stört och köpa 3,5or så det räcker och blir över. Sen ska jag testa. Provsmaka. Och säga vilket 6-pack som är bäst. Låter det bra?


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0