"Om man fiser mycket sjunker blodtrycket"

Jag har besökt nya Forum. Det var gianormous och jag fick inget grepp om det. Däremot har jag upptäckt att Barista har världens godaste chai latte.
Vad är det förresten för fel på alla gamla bittra tanter? Utanför Åhléns stod en kille och tjej och kysstes och det var inte så jättegrovt. De var ju kära och lyckliga. Lät man blicken glida ned en bit stod där en liten tant och granskade dem med kritisk blick. Och vad kläcker hon? Gå hem och pussas! Här kan ni inte stå. Jävla.. SKITUNGAR. Oj, bitter? Jag tittade på henne för att få den där medgivande blicken att hon skämtade, men här snackar vi ett riktigt surt gammalt russin. Bara för att hennes kärleksliv är över.

Jag har precis klämt i mig en halv krabba och en räkmacka. Det var mums och jag är proppis.
Mormor käkade med oss. Jag berättade att jag har börjat fundera på att eventuellt plugga i Göteborg på Chalmers. Mormor tyckte det var en dålig idé. Det är ju kallt och blåsigt där. Pappa frågade hur många gånger hon hade varit i Göteborg? Mormor svarade en, men ansåg att det räckte med att se på väderleksrapporten. Sen fick jag veta att hon tycker att ICA-Per är supersnygg. Han har fina tänder och är alltid glad. Jag dog nästan. Min mormor är bäst. Puss.

Ikväll var jag bjuden till Lindau. Det hade varit mer än najs att hänga där. Gissa vem som inte kan gå ut ikväll då? Gissa vem som ska skriva högskoleprovet imorgon? Hurray. Creds till mig. Mitt mål är att få åtminstone över 1,0.

Nu ska jag se Idol. Take care kompisar

You tell me
maddies

saknar å love you

2008-10-24 @ 20:45:44
URL: http://maddiesbl.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0