Stenen ska hem

Lina tyckte hon var fyndig som placerat Sabina och mig med varsin tvilling i disken. Asakul va. Hon kunde se framför sig hur vi skulle hålla på och viska och fnissa. Ni kommer bli svägerskor! Ingen risk. Man vill ju ha en självdriven man. HG:s sele bryter man lätt revben i om man skulle ramla. Och så kan man ju inte köra på de fasonerna att man går och snor städredskap av andra. Det funkar liksom inte. Robin gillar alltid att retas. Jag skyddade mig från att mista livet x antal gånger igår. Lina apgarvade varje gång. Sen gjorde hon goda bullar. Och varm choklad med grädde. Och idag regnade och blåste det helt galet. Ungdomarna frös och körde jenka på däck. Siri ramlade ihop i en hög när det lutade som mest. Alla dog (av skratt.) Och Robin lider av konstant hunger och Christer ska få ett eget fanclub-team på fejjsan. Jag har nog glömt en del, men hur som helst så håller vi inte med dig, Nordenskiöld. Bilder kommer i nästa inlägg!


You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0