This is the life

1. Vad heter du? Emma
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Hedda är fint, men jag har faktiskt inte en susning.. Det där skötte mamma och pappa så bra
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Karin eller Sofie
4. Vilket stjärntecken är du? Skorpion
5. Vilken årgång är du? 1990
6. Vart bor du? Saltsjöbaden
7. Bott utomlands? Ja (3 månader i England om det räknas?)
8. Flyttat antal gånger? Aldrig, och här lär jag nog stanna ett tag till
9. Vart skulle du vilja bo? Jag trivs där jag är, men New York skulle inte sitta helt fel!
10. Vilken skolklass? NU3
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Veterinär (men om det inte lyckas kan jag tänka mig att bli snuskigt rik eller kanske civilingenjör - om någon kan berätta för mig vad exakt de gör?!)

1. Hur lång är du?
1,70
2. Hur mycket väger du? Senast jag kollade var det 57-58 kg
3. Hårfärg och frisyr? Långt(?), blont hår som är slitnast på jorden och ska avlägsnas en bit på måndag
4. Ögonfärg? Grå-blå-gröna
5. Mest nöjd med på kroppen? Jag vet inte
6. Minst nöjd med på kroppen? Jag skulle gärna ha rakare rygg
7. Skostorlek? 38-39
8. Glasögon? Det skulle vara solglasögon i så fall
9. Har du några piercingar/tatueringar? Hål i naveln

Favorit..
1. Filmer? Helt ärligt? Lejonkungen är bästbästbäst. Sen diggar jag Björnbröder. Och Ladder 49.
2. Låtar? Jag skulle kunna skriva en bok, men för att ta flera flugor i en smäll älskar jag Lars Winnerbäck. Lyssna på låtarna i spelaren i marginalen så finns där några av mina favoriter
3. Årstider? Jag gillar nog hösten. Fast sommaren gör mig lyckligast
4. Mat/dryck? Jagälskarmatsåjagvetinte, men jag tycker om sushi och typ ALLT. Mineralvatten är jag svag för
5. Djur?
6. Färg? Rosa
7. Parfym? Tommy Hilfiger - Dreaming. Sen är jag ruskigt svag för Ralph Lauren - Blue (heter den va?)
8. Tv-program? The O.C, Grey's anatomy, Gossip girl, Desperate housewives, One tree hill osv.
9. Ämne i skolan? Matte
10. Sysselsättning? Förutom allt tråkigt plugg har jag fina vänner att vara med och så tränar jag en hel del

1. Vad använder du just nu för jacka? Skinnis
2. Vad använder du just nu för skor? Mörkbruna stövlar, vita Keds eller vinröda Converse 
3. Favoritfärg på kläder? Vitt och svart
4. Favoritmaterial på kläder? Bara de sitter snyggt bryr jag mig inte så mycket om materialet
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Odd Molly-kläder!!!
6. Favoritaffärer? Abercrombie&Fitch, H&M m.fl.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder i månaden? Olika
8. Favoritmärke? Som jag sagt förut: så länge de sitter snyggt spelar det ingen roll
9. Vad har du för byxstorlek? 27-28
10. Vad har du för tröjstorlek? 36-38

1. Vad heter din morfar?
Correction - hette. Arthur. Jag saknar dig
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Tågkort och SATS-kort
b) Jobbväska just nu? -
c) Handväska eller liknande just nu? Skolböcker, kalender, pennor
3. Vad är du beroende av? Musik
4. Vilket land kommer du från? Sverige (fast jag är kvarts finne)
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Body Shop's lipbutters
6. Vad tror du på? Inte gud i alla fall
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ateist
8. Vad köpte du senast? Mat
9. Har du några syskon? Ja, en lillasyster som är två år yngre. Anna heter hon
10. Vilka länder har du varit i? Finland, Danmark, Frankrike, USA, Israel, Spanien, Malta, England, Estland, Lettland och så ska jag till Sri Lanka i jul, tjiho!

You tell me
Fatima

kul lista. :) den kanske man ska göra när man har tråkigt nångång.

2008-10-25 @ 10:41:41
URL: http://ninablogg.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0