You took your love away

Konstaterat idag: IKEA-möbler suger bajs. Någon som känner igen sig i att ha köpt hem möbler och precis börjat montera ihop dem då man upptäcker att något inte kommit med eller är felkonstruerat? Trodde väl det. Det här är inte första gången för vår del heller. Jag vet en pappa som inte blev vidare glad över att behöva åka till IKEA imorgon för att de är kassa på att ta sitt ansvar. Mitt rum ser med andra ord inte välstädat ut för tillfället.
Dessutom har jag otur vad gäller min äckliga lilla bakterieodling i kroppen. Den vill aldrig utrotas så ingen spinning blev det heller. Fan. Jag har inte tränat sen i torsdags.
Imorgon blir det vare sig kroppen tillåter eller inte.
Ikväll kommer mormor på middag. Nu måste jag fortsätta plugga, iiiih.

You tell me
Peelan, Skalet eller vad du nu vill kalla mig

Ta det lungt med träning söt, du kommer tyna bort!! lycka till med matten

2008-10-19 @ 19:35:36

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0