England var goda tider

Nostalgin tog över på kvällen. Erkännas ska väl att jag läst BB:s blogg och sett älskade London på bild igen. Då saknade jag England. Högt på skalan. Bilder från tiden där tittades igenom. Minnen återupplevdes. Jag bjuder på pics från den galnaste kvällen där, förstår verkligen inte hur så mycket grejer kan hända på en enda gång. Han har en bomb i väskan. Det var den så kallade han-är-våldtäktsman-festen. Bara de som var där förstår.
(Jag bjuder på alla dubbelhakor och diverse andra fula miner på bilderna, what so ever)












..."och resten är historia" eller nåt, haha


You tell me
maddies

hahah fy fan vilka fula bilder men fan vilken härlig tid :D

2008-10-01 @ 11:51:09
URL: http://maddiesbl.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0