Honey and the moon

Idag har jag gjort något busigt. Tillsammans med två vänner. Två fina vänner. Det mådde jag bra av, även om dagen mest bestod av plugg. Och så var det pizza igår kväll efter hårt spinningpass. Det kändes faktiskt ganska bra. Inte nog med det var det dessutom två personer som satt uppe till halv fyra i natt och läste fysik. Då har det passerat en gräns. Så mycket borde det vara förbjudet att ha på en gång.
Ella kom hit på eftermiddagen idag. Det behövdes. Om du någonsin skulle behöva gå igenom det, kom då ihåg att jag kommer vara vid din sida varje sekund. Bokstavligen.

Imorgon ska jag inte vara busig. Då är jag den gamla hederliga Emman igen.
Hur mycket plugg som hinns med imorgon är jag inte säker på, men något jag vet är att jag ska sitta och gäspa på en handledarkurs i lite mer än tre timmar. Pappa sa att vi inte kommer hinna fixa middag hemma innan, så det får bli Donken på vägen. År och dar sen, säger jag bara. Det kanske behövs för mitt psyke. Tror jag.

You tell me

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0