Jackass

Förlåt för sämst uppdatering. Jag blir nog inte så mycket bättre imorgon heller. Mammas b-day och innan vi firar henne måste jag verkligen plugga och ge mig ut och springa.
Idag har jag hur som helst spenderat mer än tre värdefulla timmar av mitt just nu rätt hektiska liv på absolut ingenting. Obligatorisk handledarkurs inför körkortet. Fler än tre gånger var mina ögon så tunga att jag var tvungen att sysselsätta mig med att rita fina små blommor i bläck för att inte somna. Jag har aldrig varit på något värdelösare. Far min pustade ut av lättnad när vi klev ut därifrån och kläckte att det var så förbaskat skönt att ha det gjort.

Igår när jag var busig och stannade hemma från skolan röstade resten av klassen om hur vårt spex på årets skolfoto skulle vara. Imorse fick jag veta att det alla kommit fram till på något jävla vänster var att vi skulle vara ninjor. Ninjor. Det klingar till och med fult. Vi som inte närvarade krävde omröstning och så blev det. Trots fin demonstrering från Ali hur vi skulle se ut tackade vi nej. Så vad blev det då? Inte nog med att vår klass inte kan komma överens någonstans, vi hade dessutom apdåliga idéer: bondgård (förlåt för att jag råkade kläcka det bara för att säga något), nyvaken (det enda jag diggade) och Holland. Alltså hallå. Michis. Holland. Gapskratt. Först fattade jag inte grejen, men syftet var att få vara egentligen vad man vill. Som en symbol på hur liberala de är. Michis hade fetplaner på att klä ut sig till en Heineken-flaska. Det hade jag gärna sett. Tyvärr blev det bondgård. Jag ska vara ett juver. Michis ska vara knark-Ola och ha med sig 3,5or. Det får man ha på klassfotot, sa hon. Det tror jag det. Äh varför inte köra fullt ut på temat bara? Man lever bara en gång. Simple life á la Paris och Nicole, fast med Emma och någon-ännu-inte-bestämd. Eller så är jag bara ett juver. Äsch, jag kommer naken.

You tell me
Peelan

JAG SKA PÅ RIKTIGT DÖDA ALLA SOM GÅR MED PÅ BONDGÅRD TEMAT!!!!!!!

2008-09-24 @ 18:20:05
Michis

haha jag är så jävla grym, synd bara att inte gick igenom, jag hade ställt till med en jävla show då!

2008-09-24 @ 22:40:21

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0