Show me heaven


Har jag nämnt att jag ska till Sri Lanka den 19:e december och stanna i ca 3 veckor?
Under hela min uppväxt har julafton firats hemma med familjen och mormor i snötäckta Sverige (som de senaste åren inte haft speciellt vita jular.) Nya saker är välkomna att provas på. Även nyår firas där nere. På stranden. Med massa raketer.
Det kommer kännas som en ordentlig belöning att komma dit. Ingen skola att tänka på. Dessutom har jag då tagit mig igenom den här terminen och har en förhoppningsvis rolig andra och sista termin att se fram emot med skivor och annat. Ibland blir jag bra glad.

You tell me
Emmy

Bemmis varför ska du till Sri Lanka? Med familjen? fett naaaaaaaajs

2008-09-21 @ 15:56:48
URL: http://emmiie.blogg.se/

Hej sötnos!

Jag heter
Kom ihåg mig!

E-mail (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsideadress

Här är min hälsning

Trackback
RSS 2.0